STARK bliver ny partner for fodboldlandsholdet
Styrke, vindermentalitet og stærkt sammenhold er i fokus, når STARK indtræder i kredsen af officielle partnere for Herrelandsholdet samt for Old Boys-landsholdet på en aftale. Partnerne glæder sig til at bygge stærke relationer og resultater sammen.
Det handler om råstyrke. Det handler om teknik. Og det handler om at professionalisme og evnen til at samarbejde om at bygge noget stort sammen, der kan skabe resultater – både på kort og længere sigt. Sådan er det for Herrelandsholdet, der står midt i de afgørende kampe i kvalifikationen til EM2020. Og sådan er det også for byggecenterkæden STARK, der bliver ny officiel partner for Herrelandsholdet i fodbold.
STARK og DBU har nemlig indgået en to-årig aftale, og der betyder, at byggecenterkæden træder ind i kredsen af officielle partnere, der også tæller Carlsberg, Danske Spil, Arbejdernes Landsbank og hummel. Aftalen om partnerskabet vækker stor glæde i STARK.
”Vi er utrolig glade for og stolte over, at vi de næste år skal bakke op om Herrelandsholdet i fodbold. I STARK står vi bag Danmarks dygtigste håndværkere, og nu har vi fået den enestående mulighed at bakke op om landets bedste fodboldhåndværkere. Landsholdet står for professionalisme, og vi deler deres stræben efter at være de bedste. Vi ser frem til at opbygge et stærkt partnerskab med både Herrelandsholdet og de gamle drenge på Oldboys-landsholdet,” siger Mads Aagaard Jensen, marketingchef i STARK.
STARK og de to herrelandshold har i høj grad samme målgrupper og også en række af de samme værdier, fortæller Kasper Sindt, chef for kommercielle partnerskaber i DBU:
”Mange af landsholdets fans er kunder hos STARK – og mange af kunderne hos STARK er fans af Herrelandsholdet. De deler glæden ved fodbold men også ønsket om professionalisme, samarbejde og evnen til at bygge noget, der gør en forskel. Vi glæder os til at have STARK som en del af de officielle partnere for Herrelandsholdet – og som noget ekstra at have STARK som partner for Old Boys-landsholdet,” siger han.
I STARK glæder man sig over, at det ikke kun bliver Eriksen, Schmeichel og Kjær, som byggecenterkæden kommer til at stå bag. Partnerskabet omfatter nemlig også Old Boys-landsholdet, der spiller 5-7 landskampe årligt, og fremover kommer de til at have STARK stående på brystet.
Første kamp med STARK som officiel partner er lørdag d. 12. oktober, når Danmark skal forsøge at besejre Schweiz i et udsolgt Parken i bestræbelserne på at kvalificere sig til EM2020.
Herrelandsholdet med Åge Hareide i spidsen er pt nummer 14 på FIFA’s verdensrangliste og ubesejret i 30 kampe (efter ordinær spilletid). Holdet har +400.000 følgere på sociale medier.
STARK er Danmarks største forhandler og distributør af byggematerialer med 72 byggecentre i Danmark og Grønland. STARK tilbyder en lang række services til både entreprenører og professionelle håndværkere og beskæftiger ca. 2.500 medarbejdere.
Yderligere kommentarer:
Kasper Sindt, chef for kommercielle partnerskaber i DBU på telefon 21604317
Mads Aagaard Jensen, marketingschef i STARK Danmark A/S på STARKs pressetelefon 2779 9873