Marabou bliver ny DBU-partner med fokus på fodboldfest i de danske butikker
DBU har netop indgået et nyt partnerskab med Marabou, en del af Mondelēz International-koncernen. Chokoladeproducenten kommer til at have fokus på at skabe en fodboldfest for danskerne i danske butikker over hele landet.
En ny velsmagende nyhed bliver nu offentliggjort. Chokoladevirksomheden Marabou bliver ny partner hos DBU med engagement i de fantastiske fodboldfester og fejringer, som skabes ved fodbolden. Marabou vil bakke op om fejringer af Herrelandsholdet fra danske familier og fans med aktiveringer i de danske butikker, herunder sjove konkurrencer. Marabou lancerer i forbindelse med samarbejdet en helt ny indpakning af den velkendte og populære Marabou chokoladeplade til glæde for hele Danmark.
”Marabou vil sammen med DBU fejre hele Danmarks Herrelandshold sammen med danskerne, hvor det blandt andet er planen, at Marabou bliver en del af udvalgte kampagner fra DBU. Vi er utroligt glade for, at vi har indgået et partnerskab med Marabou, der nu træder ind i kredsen af partnere, der fokuserer på at skabe en fest og hyldest omkring Herrelandsholdet. Det er en prioritet for DBU at samarbejde med brands, der ønsker at bidrage til oplevelser og aktiveringer for danskerne, og her er Marabou et godt match. Marabou er et stærkt og solidt brand, og vi glæder os meget til samarbejdet.” siger Ronnie Hansen, kommerciel direktør hos DBU.
Hos Marabou, der er en del af verdens største chokoladeproducent, koncernen Mondelēz International, glæder man sig ligeledes også over samarbejdet.
”Vi er utrolig glade og stolte over at kunne være med til at skabe gode oplevelser for de danske fodboldfans i hele landet. Sammenhold og glæde er to vigtige værdier for Marabou, og vi mener at dette partnerskab er et rigtig godt match for begge parter. Vi ser meget frem til det gode samarbejde”, siger Trine Jørgensen, Senior Brand Manager Marabou Denmark.